četvrtak, 6. listopada 2011.

Kako i zašto sam počela raditi ovaj blog?

Dragi prijatelji,


u moru mogućnosti i informacija koje vam pruža internet, riješila sam da se i ja okušam u ovom virtualnom svijetu, koji je za mene (damu koja je već prešla četrdesetu) ipak nešto novo. Ali poznavajući sebe, brzo ću ja to savladati ;)))!
A sada, odgovor na naslovno pitanje: "Kako i zašto ovaj blog?"
Kopajući po silnim blogovima, web stranicama i slično, vidjela sam da mnogi ljudi ručno izrađuju poklone za razne prigode. I sama, često volim da kombinujem, ukrašavam, pakujem poklone, posebno za bebe i dječije rođendane, pa sam htjela svoj način podijeliti sa vama, ali i čuti neke nove savjete vezane za, npr. vrstu materijala, način rada i slično. Uz sve to, ovo je veoma lijep način da ostvarite komunikaciju sa ljudima sličnih afiniteta.
A kako sam ga uradila..?! E to je priča za sebe! Već sam navela sa nisam neki stručnjak u oblasti kreiranja blogova, pa sam pronašla veoma lagan i provjeren način (http://www.kakonapravitiblog.com/video-1-kako-napraviti-besplatni-blog) i tako..sad pa sad...ja uradih svoj FAMOZNI blog!
Nadam se da će vam ideje koje ću vam predložiti biti korisne i da ćete, možda, naučiti nešto novo..a i ja od vas!
Voli vas vaša administratorica!

Nema komentara:

Objavi komentar